Friday, May 10, 2019

10th May. Play a lot いっぱい遊びだぞ

Play a lot
10日 いっぱい遊びだぞ




Kaito was sleeping with a steamed bun style.
  Kaitoマンはお饅頭スタイルで寝ていました。





Kaito practiced swings and sled.
  ブランコと滑り台練習をしました。




We saw two trains off as usual before nursery school.
  保育園前にいつも通り2本電車を見送りました。
190510_073108 Commuter trains at Midoriko Station





Since we had a home visit today, I picked Kaito directly after work.
  家庭訪問だったので、終了後直接Kaitoマンのお迎えに行きました。





We played longer than usual.
  いつもより長く遊びました。





He is improving his physical ability.
  身体能力を向上させています。


 
We had a drinking party with the teachers who live in Shiojiri.
  塩尻先生会がありました。

No comments:

Post a Comment