Tuesday, May 21, 2019

21st May. SEVEN ELEVEN Umbrella セブンイレブン傘だぞ

SEVEN ELEVEN Umbrella
21日 セブンイレブン傘だぞ




We couldnt practice swings this morning because it was raining heavily.
  朝激しく雨が降っていたのでブランコの練習ができませんでした。





Kaito never stop waving hands to commuter trains. I put up the SEVEN ELEVEN umbrella.
  Kaitoマンは通勤電車に手を振ることを絶対やめません。セブンイレブンの傘をさしました。





After school we plowed our field.
  放課後畑を耕しました。





I made the back of a rocking chair.
  ロッキングチェアの背もたれを作りました。


 
Kaito found the character Shimajiro on his diaper.
  Kaitoマンはおむつのしまじろうを見つけました。

No comments:

Post a Comment