Tuesday, May 14, 2019

14th May. Take off socks 靴下を脱ぐぞ


Take off socks
14日 靴下を脱ぐ



Kaito was sleeping with a steamed bun style.
  Kaitoマンはお饅頭スタイルで寝ていました。





Kaito practiced swings as usual.
  いつも通りブランコを練習しました。
190514_071630 Kaito is practicing a swing






Kaito saw 2 trains off as usual.
  いつも通り2本の電車を見送りました。
190514_073137 Kaito is waching train


 
One of my students filed off the surface of the timber of wine barrel.
  ワイン樽の木の表面をやすりがけしました。





We took another wine barrel apart.
  他のワイン樽をバラバラにしました。


 
One of my students really likes a fish-sharped wooden drum.
  1人の生徒はとても木魚好きです。


 
We enjoyed P.E class.
  体育を楽しみました。





Kaito started taking off his socks by himself.
  Kaitoマンは自分で靴下を脱ぎ始めました。

No comments:

Post a Comment