Friday, May 3, 2019

3rd May. Tyrolean Forest チロルの森だぞ

Tyrolean Forest
日 チロルの森だぞ







Kaito drank milk then
  Kaitoマンは牛乳を飲みました。





played with the ice cream wagon, Dr. Yellow and
  アイスクリームワゴン、ドクターイエロー、


 
Kurohige Game. He cannot fly it well maybe because its very cheap.
  黒ひげゲームで遊びました。うまく飛ばせません。多分安物だからでしょう。

190503_184005 Kurohige Game we bought yesterday is not woking well 1

190503_184058 Kurohige Game we bought yesterday is not woking well 2

 





I jogged around my house for 6.5 miles.
  家の周りを10kmほど走りました。





We visited Tyrolean Forest with Tamamis parents.
  Tamamiさんの両親とチロルの森へ行きました。


 
We never get Brown bear any more.
  もうブラウンは絶対取れません・・・





We watched the hero show.
  ヒーローショーを見ました。


 
Kaito didnt get on Chu-Chu-Train because, seniors (more than 65 years old people) have to pay since this season, though less than 4 years old kids doesnt have to pay.
  Kaitoマンはチューチュートレインに乗りませんでした。4歳以下はただですが、今シーズンから65歳以上のシニアもお金がいるからです。





Since Kaito was in poor health, we left there earlier than usual.
  Kaitoマンの体調が思わしくなかったので、いつもより早く帰りました。





There were a lot of guests because its Golden Week, 10 straight holidays.
  たくさんのお客さんがいました。10連休のゴールデンウィークだからです。





I changed snow tires to normal tires.
  冬用タイヤをノーマルに替えました。





Kaito is studying big and little.
  Kaitoマンはbigとlittleを勉強しています。

No comments:

Post a Comment