Thursday, May 2, 2019

2nd May. Ina, Komagane, Long Slide 伊那・駒ケ根・長い滑り台だぞ

Ina, Komagane, Long Slide
日 伊那・駒ケ根・長い滑り台だぞ





I went for a jog as usual.
  いつも通り走りました。






The scenery around the lake Midoriko is very beautiful now.
  みどり湖付近の景色は今とてもきれいです。






Kaito was laughing on the frog chair.
  Kaitoマンはカエルちゃん椅子で笑っていました。






When he was climbing the wall,
  壁を登っている時、






neighborhood kids came together.
  近所の子が集まってきました。


 
Around 11 AM, we visited Ina city and called on Lizu & Jeiku.
  11時頃、伊那へ行き、Lizu先生とJeiku先生を訪ねました。






Kaito was really fascinated by Kurohige Game.
  Kaitoマンは黒ひげゲームに魅了されました。
190502_133012 Kaito is playing with Kurohige Game






Kaito received the traditional toy Ice Cream Wagon they brought from Philippines. Thank you for inviting us.
  Kaitoマンはフィリピンのアイスクリームワゴンのおもちゃをもらいました。お招きいただきありがとうございました。






On the way to Komagane we visited Kantenpapa factory.
  駒ケ根の道中かんてんぱぱへ行きました。






Komagane is very beautiful city.
  駒ケ根はきれいな所です。






There a lot of places worth visiting.
  訪れる価値のある場所がたくさんあります。






Kaito likes playing on a slide especially.
  とくに滑り台が好きです。
190502_163323 Kaito is playing on a slide






We had a very good time there.
  楽しい時間を過ごしました。






On the way back, we found an attractive park in Miyata village. There is a huge slide.
  帰り道に宮田村で魅力的な公園を見つけました。巨大な滑り台があります。






At BELL SHINE super market, I bought a small Kurohige Game for US$1.
  ベルシャインで黒ひげゲームを100円で買いました。


 
Its produced by the company near my parents house in Osaka.
  実家付近のベル玩具でした。

No comments:

Post a Comment