Friday, May 17, 2019

17th May. Tour of workplaces 職場見学だぞ

Tour of workplaces
17日 職場見学だぞ




Kaito practiced swings and slide hard.
  Kaitoマンは一生懸命ブランコと滑り台の練習をしました。





Kaito waved his hands to the trains.
  Kaitoマンは電車に手を振りました。


 
We took a field trip to the workplace Midorigaoka.
  みどりが丘に職場見学に行きました。


 
We had lunch at the restaurant.
  ファミレスで昼食でした。


 
We visited another workplace Comhousein the afternoon. We studied hard.
  午後コムハウスに行きました。勉強になりました。


 
After work, I received my skies from Mr. Konishi, who is a mechanic of ski, and received my ski wear at a dry cleaners. I can go skiing anytime, haha.
  仕事の後、メカニックのKonisiさんからチューンナップあがりのスキーを受け取り、クリーニング屋でウェアーを受け取りました。いつでもスキーに行けます!


 
I made another parts for Kaitos new climbing wall.
  Kaitoマンの新しいクライミングウォールの為にパーツを作りました。

No comments:

Post a Comment