Tuesday, May 7, 2019

7th May. Practice a lot いっぱい練習だぞ

Practice a lot
日 いっぱい練習だぞ



Tamami made the smiling bread and Kaito ate it.
  Tamamiさんがニコニコパンを作り、Kaitoマンは食べました。



Kaito practiced climbing a table,
  テーブル登り練習をしました。



Kaito practiced swings and
  ブランコの練習をしました。



saw two trains off in the morning.
  2本の電車を見送りました。
190507_073300 Commuter trains at Midoriko Station



I picked my student up at the bus stop.
  1人の生徒をバス停で迎えました。


 
I havent made a rocking chair for a long time.
  長い間ロッキングチェアを作っていませんでした。



When I came back home, Kaito was practicing how to fly gorilla.
  家に帰った時、Kaitoマンがゴリラ飛ばしの練習をしていました。

No comments:

Post a Comment