Tuesday, April 30, 2024

30th Apr. Dumpling 6th time 餃子6だぞ

Dumpling 6th time

4月30日 餃子6だぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。




Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

Kaito and Tamami left home first, we saw them off as usual,

  KaitoマンとTamamiさんは初めに家を出て、いつも通り見送って、

 

 

 

Ichina watched Anpanman for a while,

  Tina姫はしばらくアンパンマンを見て、

 

 

 

went to nursery school then

  保育園に行き、

 

 

 

I went to workplace.

  Torojiro先生は職場へ行きました。

 

 

 

I worked hard as usual and

  いつも通り忙しく働き、

 

 

 

checked the size of this box.

  この箱のサイズを確認しました。

 

 

 

Since, Kaito’s school had an event, Tamami picked Kaito and Ichina up earlier, Ohike family visited our house, played outside then

  Kaitoマンの学校行事があったので、TamamiさんはKaitoマンとTina姫を早くに迎え、Ohikeファミリーが遊びに来て、外で遊び

 

 

 

played inside.

  家の中で遊びました。

 

 

 

On the way back, I visited Gyouza Shokudou Restaurant then ordered Birthday Dumpling. I ordered the menu 6 times for free this month and it amounted to 144 dumplings. haha

  帰りに餃子食堂に行き、誕生日餃子を注文しました。今月はこのメニューを6回頼み、144個の餃子を食べました()

 

 

 

After that, I ate dinner a little with my family though I was full,

  その後、お腹いっぱいでしたが、家族と少し夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

read picture books then went to bed.

  絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment