Wednesday, April 24, 2024

24th Apr. Good Wake UP, Dumpling 5th time 良い目覚め・餃子5だぞ

Good Wake UP, Dumpling 5th time

4月24日 良い目覚め・餃子5だぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up in a good mood.

  Tina姫とKaitoマンはご機嫌で目覚めました。

 

 

 

After that, we ate breakfast,

  その後、朝食を食べて、

 

 

 

saw Kaito and Tamami at the entrance and at the meeting place then

  KaitoマンとTamamiさんを玄関と集合場所で見送って、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place. Ichina never use an umbrella, haha.

  Kaitoマンをいつもの場所で見送りました。Tina姫は絶対傘をさしません()

 

 

 

After 5 minutes Anpanman movie, we went to nursery school.

  5分間のアンパンマン動画の後、保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り忙しく働きました。

 

 

 

After work, I visited Gyouza Restaurant then ordered birthday dumpling menu. It’s my 5th time this month.

  仕事の後、餃子食堂に行って、誕生日餃子を注文しました。これで今月5回目です()

 

 

 

We ate dinner together and I ate it a little,

  夕食を一緒に食べて、Torojiro先生は少しだけ食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment