Saturday, April 27, 2024

27th Apr. Mop, Laundry, Table Tennis, UNO Machine モップ・洗濯・卓球・UNOマシンだぞ

Mop, Laundry, Table Tennis, UNO Machine

4月27日 モップ・洗濯・卓球・UNOマシンだぞ

 


I started jogging at 6:30 AM. There are many flowers blooming around my jogging course.

  6時半にジョギングを始めました。コース周辺にはたくさんの花が咲いています。

 

 

 

After 1 hour, I came back home via the statue of old guy with lion body.

  1時間後、体がライオンのおっさん経由で家に帰りました。

 

 

 

Ichina ate breakfast,

  Tina姫は朝食を食べて、

 

 

 

mopped the hallway with Anpanman mop then

  アンパンマンモップで廊下をモップがけして、

 

 

 

helped me drying clothes outside.

  外への洗濯物干しを手伝ってくれました。

 

 

 

After that, I checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  その後、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

We watched Anpanman at a living room and

  居間でアンパンマンを見て、

 

 

 

I removed dandelions at a yard with mower.

  草刈り機で庭のタンポポを駆除しました。やりきれませんが・・・

 

 

 

Following that, we played table tennis at a living room.

  それから居間で卓球をしました。

 

 

 

After lunch, 

  昼食後、

 

 

we visited the dentist and Kaito had a regular checkup.

  歯科医院へ行き、Kaitoマンは定期健診を受けました。



 

Following that, we bought child’s clothes and

  それから子どもの服を買って、

 

 

 

went around some shops then ate ice cream.

  お店をいくつか廻って、アイスを食べました。

 

 

 

We bought this UNO machine at OFF HOUSE. Our UNO game must be more interesting.

  オフハウスでこのUNOマシンを買いました。UNOゲームがもっと楽しくなるに違いない!

 

 

 

I transplanted two broken cherry blossom branches to planters.

  2本の折れた桜の枝をプランターに移植しました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment