Tuesday, April 9, 2024

9th Apr. Stitch Removal, Dumpling second time 抜糸・餃子2だぞ

Stitch Removal, Dumpling second time

4月9日 抜糸・餃子2だぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

Ichina and I saw Kaito and Tamami off.

  Tina姫とTorojiro先生はKaitoマンとTamamiさんを見送りました。

 

 

 

After that, Ichina watched Anpanman, prepared for nursery school then

  その後、Tina姫はアンパンマンを見て、保育園準備をして、

 

 

 

rode on the light dump truck because I submitted HIACE for regular car inspection.

  軽ダンプに乗り込みました。ハイエースを定期点検とETCの不調確認に出したからです。

 

 

 

Ichina puts on her shoes by herself.

  Tina姫は自分で靴を履きます。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り忙しく働きました。

 

 

 

After school, I visited the hospital then removed the stich on my finger.

  学校の後、指の抜糸をしました。やっと解放されました。

 

 

After the hospital, I visited Gyouza Restaurant then ordered birthday dumpling. It’s my second time this month.

  病院の後、餃子食堂(松本)に行き、誕生日餃子を注文しました。今月2回目です。

 

 

 

On the way back, I picked Kaito up by light dump truck.

  帰りにKaitoマンを軽ダンプで迎えました。

 

 

 

We watched Anpanman,

  アンパンマンを見て

 

 

 

ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed. Ichina had a slight fever.

  タブレットを見て寝ました。Tina姫は微熱がありました。

No comments:

Post a Comment