Tuesday, April 23, 2024

23rd Apr. Flower Bed 花壇だぞ

Flower Bed

4月23日 花壇だぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

Ichina and I saw Kaito and Tamami off at the entrance then

  Tina姫とTorojiro先生は、KaitoマンとTamamiさんを玄関で見送って、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place.

  いつもの場所でKaitoマンを見送りました。

 

 

 

On the way back, we took photos at the beautiful flower bed belong to our neighbor.

  帰りに隣人の花壇で写真を撮りました。

 

 

 

Ichina went to nursery school in a good mood.

  Tina姫はご機嫌で保育園に行きました。

 

 

 

I did fire drill at my school as the main teacher in charge.

  学校で担当職員として避難訓練をしました。

 

 

 

One of my students tidied up his locker.

  生徒の1人がロッカーを整理整頓しました。

 

 

 

We watched Anpanman at Osaka Station and at a living room,

  大阪駅と居間でアンパンマンを見て、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment