Friday, April 26, 2024

26th Apr. Parents' Day, Drinking Party 参観日・飲み会だぞ

Parents' Day, Drinking Party

4月26日 参観日・飲み会だぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

saw Kaito and Tamami off at a yard,

  庭でKaitoマンとTamamiさんを見送り、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place then

  Kaitoマンをいつもの場所で見送り、

 

 

 

walked back home.

  家に歩いて帰りました。

 

 

 

After 5 minutes Anpanman movie,

  5分間のアンパンマン動画の後、

 

 

 

we left for Ichina’s nursery school.

  Tina姫の保育園に行きました。

 

 

 

I enjoyed “fukuwarai” a game like pin the tale on the donkey with my students.

  生徒たちと福笑いをしました。

 

 

 

Although, I couldn’t go there, they had Parents’ Day and Tamami observed Kaito’s class. He is doing well!

  Torojiro先生は行けませんでしたが、今日は参観日でTamamiさんがKaitoマンの授業を見ました。よくがんばっています!

 

 

 

I cut timber,

  材木を切って、

 

 

 

had body maintenance,

  体のメンテナンスをして、

 

 

 

went back home and

  家に帰って、

 

 

 

played with Ichina and Kaito for a while at a living room.

  居間でしばらくTina姫、Kaitoマンと遊びました。

 

 

 

Around 7 PM, I visited Matsumoto and participated in the drinking party of my school.

  7時頃、松本に行き、学校の飲み会に参加しました。

No comments:

Post a Comment