Tuesday, January 9, 2024

9th Jan. Return the product 返品だぞ

Return the product

1月9日 返品だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito ate breakfast, prepared for school,

  Kaitoマンは朝食を食べて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, saw me off,

  Tina姫は起きて、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

changed clothes then ate breakfast.

  服を着替えて朝食を食べました。

 

 

 

We had an opening ceremony today.

  今日は始業式でした。

 

 

 

Ichina got an Anpanman stickers.

  Tina姫はアンパンマンのシールを手に入れました。

 

 

 

Ichina and Kaito played with Kazuma. He is very kinds to younger friends.

  Tina姫とKaitoマンはKazuma君と遊びました。彼は年下の友達にとてもやさしいです。

 

 

 

After work, I returned the battery for camper, HIACE, because it became almost empty within 1 year. They change and send it back as soon as possible.

  仕事の後、キャンピングカー(ハイエース)用のバッテリーを返品しました。できるだけ早く交換してくれます。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  夕食の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment