Monday, January 1, 2024

1st Jan. Yabuhara Ski Field, New Year's Card やぶはらスキー場・年賀状だぞ

Yabuhara Ski Field, New Year's Card

1月1日 やぶはらスキー場・年賀状だぞ

 

 

 

Happy New Year! Ichina and Kaito received New Year’s gift from grandparents.

  明けましておめでとうございます!Tina姫とKaitoマンはじいじばあばからお年玉をもらいました。

 

 

 

Since, Kaito didn’t want to go skiing, I visited Yabuhara alone. HIACE is much bigger than the other cars.

  Kaitoマンがスキーに行きたがらないかったので、一人でやぶはらに行きました。ハイエースは他の車に比べてかなりデカいです。

 

 

 

Yabuhara also has less snow than usual winter season, but it’s better than Nomugi-ouge.

  やぶはらも例年より雪不足ですが、野麦峠よりましです・・・。

 

 

 

Tamami asked me to check whether postman visited our house or not so I watched the movies of security cameras. He posted New Year’s Cards around 9:30 AM. Oh, it’s 1st Jan 2024 today.

  Tamamiさんが年賀が届いたどうか確認してとお願いしてきました。防犯カメラで見たら9時半に届いていました。おぉ今日は2024年1月1日元日なのでした。

 

 

 

We sent this New Year’s Card.

  この年賀を皆さんに送りました。

 

 

 

I ate lunch in my car.

  車内で昼食でした。

 

 

 

After lunch, I telemark skied a little,

  昼食後、テレマークスキーを少しして、

 

 

 

skied at upper area until all chair lift stopped working.

  上部エリアで全てのリフトが止まるまでスキーしました。

 

 

 

I took chair lift about 30 times then left Yabuhara around 5 PM.

  30本位リフトに乗って、5時頃やぶはらを出ました。

 

 

 

Ichina and Kaito were watching Anpanman at grandparents’ house.

  Tina姫とKaitoマンはじいじばあばの家でアンパンマンを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time then went to bed early for ski tomorrow.

  お風呂の時間まで遊んで、明日のスキーの為に早く寝ました。

No comments:

Post a Comment