Monday, January 29, 2024

29th Jan. Barricade バリケードだぞ

Barricade

1月29日 バリケードだぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up after I left home.

  Tina姫はTorojiro先生が家を出た後に起きました。

 

 

 

She played with a balloon then

  風船で遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

At school, I played Boccia,

  学校でボッチャをして、

 

 

 

went for a walk to the park and

  公園へ散歩に行き、

 

 

 

refueled the heater tank with kerosene.

  ストーブに給油しました。

 

 

 

1706520479212 2024.01.29 Ichina is grinding rice


https://youtu.be/GDBHddbjzbk

Ichina prepared dinner with Tamami.

  Tina姫はTamamiさんと夕食準備をしました。

 

 

 

We ate dinner together then

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played at Japanese style rooms. Sometimes, our vaulting box is used as a barricade, haha.

  和室で遊びました。たまに跳び箱はバリケードとして使われます()

 

 

 

After that, we watched Doraemon until bath time,

  その後、お風呂の時間までドラえもんを見て、

 

 

 

read Anpanman books then went to bed.

  アンパンマンの本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment