Thursday, January 18, 2024

18th Jan. Anpanman Mobile Phone アンパンマン携帯電話だぞ

Anpanman Mobile Phone

1月18日 アンパンマン携帯電話だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site with Tamami then

  Tamamiさんと一緒に敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up after I left home and

  Tina姫はTorojiro先生が出発してから起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I read books with my student and practiced tearing up the mazazines.

  生徒たちと本を読んで、雑誌を破る練習をしました。

 

 

 

Ichina went shopping with grandparents.

  Tina姫はじいじばあばと買い物に行きました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

we played until bath time. Ichina has the Anpanman mobile phone though it has no call function haha.

  お風呂の時間まで遊びました。Tina姫はアンパンマンの携帯電話を持っています。通話機能はありませんが・・・()

 

 

 

Finally, we read books then went to bed.

  最後に本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment