Monday, January 22, 2024

22nd Jan. Pretend Fight 戦いごっこだぞ

Pretend Fight

1月22日 戦いごっこだぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, raised up her favorite Anpanman character “Shiratama san” then

  Tina姫は起きて、お気に入りのアンパンマンキャラクターしらたまさんを挙げて、

 

 

 

saw me off with eating breakfast.

  朝食を食べながらTorojiro先生を見送りました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り忙しく働きました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

We did pretend fight. Kaito will take it easy on Ichina, she is the strongest! haha

  戦いごっこをしました。Kaitoマン兄さんが手加減してくれるので、Tina姫は最強です()

 

 

 

We watched Anpanman until bath time,

  アンパンマンをお風呂の時間まで見て、

 

 

 

read books then went to bed.

  本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment