Monday, January 15, 2024

15th Jan. Slight Snowfall わずかな降雪だぞ

Slight Snowfall

1月15日 わずかな降雪だぞ

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants. We had a slight snowfall.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。わずかに雪が降りました。

 

 

 

Kaito woke up then ate breakfast and wad of bills snack.

  Kaitoマンは起きて、朝食と札束スナックを食べました。

 



I left for school before Ichina woke up and Kaito went to school because

  Tina姫が起きる前、Kaitoマンが学校に行く前に家をでました。

 

 

 

I had a school bus duty.

  スクールバス当番だったからです。

 

 

 

After I left home, Kaito went to school and Ichina ate breakfast.

  Torojiro先生が家を出た後に、Kaitoマンは学校に行き、Tina姫は朝食を食べました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り忙しく働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫は居間で遊んでいました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time. Kaito solves Rubik’s Cube with tablet PC application.

  お風呂の時間まで遊びました。Kaitoマンはルービックキューブをタブレットのアプリで完成させます。アプリはなんでもあるなぁ~。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment