Wednesday, January 24, 2024

24th Jan. Friendships Extended 交友関係が広がったぞ

Friendships Extended

1月24日 交友関係が広がったぞ

 

 


I dried clothes inside then

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

dashed to the meeting place from he entrance.

  集合場所まで玄関から走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After that, Ichina woke up, said bye-bye to me.

  その後、Tina姫は起きて、Torojiro先生にバイバイを言いました。

 

 

 

It took a while to change clothes.

  着替えをするまでに時間がかかりました。

 

 

 

I played the drum with my students for music concert.

  音楽会に向けて生徒たちと太鼓を練習しました。

 

 

 

Kaito and Ichina played with Sayaka. Since Kaito entered primary school, his friendships extended.

  KaitoマンとTina姫はSayakaちゃんと遊びました。小学校に入ってからKaitoマンの交友関係が広がりました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

watched Doraemon and Anpanman until bath time,

  お風呂の時間までドラえもんとアンパンマンを見て、

 

 

 

read books then went to bed.

  本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment