Friday, January 12, 2024

12th Jan. 1,000km, Portable Power Supply 1000km・ポータブル電源だぞ

1,000km, Portable Power Supply

1月12日 1000km・ポータブル電源だぞ

 

 

 

Around 4:20 AM, I arrived at the highway bus stop.

  4時20分頃に高速バス停に着きました。

 

 

 

I walked back home at 4:50 AM.

  歩いて4:50に家に着きました。寒かったので走ると温かかったです()

 

 

 

After that, I checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  その後、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  ダッシュで集合場所まで行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, raised Shiratama-san (her favorite Anpanman character),

  Tina姫は起きて、お気に入りのアンパンマンキャラクターしらたまさんを挙げて、

 

 

 












saw me off with holding my souvenir, wad of bills snack.

  お土産の札束スナックを持ちながら見送ってくれました。

 

 

After that, Ichina ate breakfast then played at a living room.

  その後、Tina姫は朝食を食べて、居間で遊びました。



 

We enjoyed sugoroku, snakes and ladders,

  双六を楽しんで、

 

 

 

walked at a hall then trained our body.

  廊下を歩いて体を鍛えました。

 

 

 

On the way back home, the mileage of HIACE became 1,000 km (about 625 miles).

  家に向かう途中、ハイエースの走行距離が1000kmになりました。スキーに行ってたらあっという間に距離が増えますが、ハイエースは20万km30万km当たり前の車なので気にする必要がありません。

MOV_0365 2024.01.12 The mileage of HIACE became 1,000 km


https://youtu.be/V66dbBemXoI

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then they went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

 

 

 

I received the new battery from the company so I assembled my handmade portable power supply.

  新しいバッテリーが会社から届いたので、また手作りバッテリーを組みました。

No comments:

Post a Comment