Friday, January 5, 2024

5th Jan. 777 777だぞ

777

1月5日 777だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, Kaito saw me off,

  Kaitoマンは起きて、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

they ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

played at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

ate lunch at Gusto Restaurant,

  ガストで昼食を食べ、

 

 

 

ate ice creams around there then

  その辺でアイスを食べて、

 

 

 

visited grandparents’ house.

  じいじばあばの家を訪ねました。

 

 

 

I started working of 2024. I had a lot of meetings,

  2024年仕事始めでした。たくさんの会議をして、

 

 

 

worked hard at my classroom,

  教室で一生懸命働き、

 

 

 

adjusted handmade window to HIACE window.

  ハイエースの窓に手作り窓を調整しました。

 

 

 

When I came back home, the mileage of HIACE became 777 km, about 485 miles.

  家に帰った時、ハイエースの走行距離が777kmになりました。

 

 

 

We played at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played again until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、




watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment