Thursday, January 25, 2024

25th Jan. Delivery 配送だぞ

Delivery

1月25日 配送だぞ

 

 

 



I packed the DVD set I sold online.

  ネットで売ったDVDセットをパッキングしました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside then

  その後、洗濯物を室内に干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

When I left home, Ichina woke up then

  Torojiro先生が家を出る時Tina姫は起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

We prepared for the entrance exam of our junior high school section.

  中学部入学体験の準備をしました。

 

 

 

On the way back, the mileage of HIACE became 1,500 km (about

1000 miles).

  帰りにハイエースの走行距離が1,500kmになって、

 

 

 

I sent my package.

  荷物を送りました。

 

 

 

After dinner, we played until bath time,

  夕食の後、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

read Anpanman books then went to bed.

  アンパンマンの本を読んで寝ました。

 

 

 

I received the package I didn’t ordered. Maybe my friend in Hong Kong did it haha.

  身に覚えのない荷物を受け取りました。多分香港の友だちが注文したのでしょう。

No comments:

Post a Comment