Wednesday, January 17, 2024

17th Jan. Anpanman Scooter アンパンマンスクーターだぞ

Anpanman Scooter

1月17日 アンパンマンスクーターだぞ

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off with eating breakfast.

  Tina姫は朝食を食べながら見送ってくれました。

 


 

I played the drum with my students.

  生徒たちと一緒に太鼓をたたきました。

 

 

 

Ichina had lunch at GUSTO restaurant with grandparents and Tamami.

  Tina姫はじいじばあば、Tamamiさんとガストで昼食でした。

 

 

 

After school, Kaito and Ichina played with Sayaka, who is younger sister of Kazuma.

  学校の後、KaitoマンとTina姫はKazuma君の妹Sayakaちゃんと遊びました。

 

 

 

We ate dinner together then

  夕食を一緒に食べ、

 

 

 

played until bath time. Ichina rides an Anpanman scooter well.

  お風呂の時間まで遊びました。Tina姫は上手にアンパンマンスクーターを乗り回します。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters and read books then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て、本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment