Sunday, January 21, 2024

21st Jan. Tidying up CX-5, Ski Wax Making, Sled Repair CX-5の片付け・スキーワックス作り・ソリ修復だぞ

Tidying up CX-5, Ski Wax Making, Sled Repair

1月21日 CX-5の片付け・スキーワックス作り・ソリ修復だぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

we were supposed to go skiing but it was raining heavily so we gave up skiing today.

  スキーに行く予定でしたが、激しく雨が降っていたので、今日は諦めました。

 

 

 

I repaired sled and

  代わりにソリの修理と

 

 

 

tidied up CX-5. Since it’s winter season and we go skiing every weekend so I had no time to tidy it up to sell.

  CX-5を片付けました。今はスキーシーズンなので、毎週末スキーに行くので、売りに出すためきれいにする時間が無かったのです・・・。まぁ置き場所はあるので困らないのですが・・・。

 

 

 


I had a short break and watched Anpanman with Ichina.

  小休憩して、Tina姫とアンパンマンを見ました。

 

 

 

It took me about 3 hours because there were a lot of optional equipment installed by myself.

  3時間位かかりました。自分で設置したオプション装備がたくさんあったからです。

 

 

 

We ate lunch with grandparents at a living room.

  居間でじいじばあばと一緒に昼食を食べました。

 

 

 

After lunch, I made ski wax by myself. It’s very cheap.

  昼食後、スキーワックスを作りました。自分で作ったら安いのです。

 

 

 

Around 2 PM, Kaito played at the kids’ park then

  2時頃、Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

we visited Ito Yokado,

  イトーヨーカドーに行って、

 

 

 

played Kaito’s favorite game then

  Kaitoマンお気に入りのゲームをやって、

 

 

 

ate French Flies.

  ポテトを食べました。

 

 

 

After that, we moved to his favorite amusement park, got 99 coins at the game and

  その後、お気に入りのアミューズメントに行き、パンダをそろえてマックスの99枚メダルをゲットして、

 

 

 

got 3 boxes of Pocky for US$1.

  100円で3箱ポッキーを獲りました。設定が厳しい・・・

 

 

 

On the way back, I put gas in HIACE.

  帰りにハイエースに給油しました。

 

 

 

We played until dinner time,

  夕食時間まで遊んで、

 

 

 

ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

watched Anpanman at Osaka Station until bath time,

  大阪駅でお風呂の時間までアンパンマンを見て、

 

 

 

read an Anpanman book then went to bed.

  アンパンマンの本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment