Saturday, January 13, 2024

13th Jan. Ski Lesson スキー講習だぞ

Ski Lesson

1月13日 スキー教習だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then played at a living room.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、居間で遊びました。

 

 

 

Around 8:30, I visited Asahi Prime Ski Field then

  8時半頃、あさひプライムスキー場に行き、

 

 

 

had a ski lesson for 9 primary school students.

  9名の小学生にスキー教習をしました。

 

 

 

Ichina and Kaito played with cardboard boxes,

  Tina姫とKaitoマンは段ボール箱で遊んで、

 

 

 

1705133421811 2024.01.13 Ride on Anpanman and Baikinman


https://youtu.be/_BsmRTCSgAA

visited the amusement of Ito Yokado then

  イトーヨーカドーのアミューズメントを訪れ、

 

 

 

had lunch at GUSTO restaurant.

  ガストで昼食でした。

 

 

 

I had lunch with my students.

  講習生たちと一緒に昼食でした。

 

 

 

I taught ski until 3:00 PM.

  3時までスキーを教えました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene and put gas in HIACE.

  帰りに灯油を買い、ハイエースに給油しました。

 

 

 

Following that, I played with Ichina and Kaito at a living room,

  それからTina姫、Kaitoマンと居間で遊んで、

 

 

 

watched Doraemon and Anpanman at Osaka Station,

  大阪駅でドラえもんとアンパンマンを見て、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

 

 

 

I bought the extra battery for HIACE camper.

  ハイエースキャンピングカー用に予備のバッテリーを買いました。

No comments:

Post a Comment