Tuesday, January 30, 2024

30th Jan. Dodge Ball ドッヂボールだぞ

Dodge Ball

1月30日 ドッヂボールだぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

dashed to the meeting place from the entrance.

  玄関から集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up and started crying.

  Tina姫は起きて、泣き始めました・・・()

 

 

 

At school, I played Boccia,

  学校でボッチャをして、

 

 

 

went for a walk to the park then

  公園まで散歩に行って、

 

 

 

checked P.E equipment for the next P.E class.

  次の体育授業に向けて用具を確認しました。

 

 

 

Ichina visited their favorite bakery “ANTIQUE” with Tamami and grandmother.

  Tina姫はお気に入りのアンティークパン屋さんへTamamiさん、ばあばと一緒に行きました。

 

 

 

When Kaito came back home, he finished his homework then

  Kaitoマンが家に帰って来た時、宿題を終わらせ、

 

 

 

read books and

  本を読んで

1706607322814 2024.01.30 Ichina is studying about color


https://youtu.be/7wzRboTSB3M

 

 

 

Ichina did balance training.

  Tina姫はバランストレーニングをしました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

we played dodge ball. We have a lot of activity at home.

  ドッヂボールをしました。家でやるアクティビティがたくさんあります。

 

 

 

We watched Doraemon at Osaka Station,

  大阪駅でドラえもんを見て、

 

 

 

read books then went to bed.

  本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment