Tuesday, January 16, 2024

16th Jan. Anpanman Carry Bag アンパンマンキャリーバッグだぞ

Anpanman Carry Bag

1月16日 アンパンマンキャリーバッグだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

dashed to the meeting place from the entrance.

  玄関から集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, ate breakfast then saw me off.

  Tina姫は起きて朝食を食べて、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

We are preparing for the music concert.

  音楽会に向けて練習しています。

 

 

 

After work, we ate dinner together.

  仕事の後、一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Ichina really likes this Anpanman carry bag given by my aunt in Osaka. We couldn’t buy it because Anpanman goods are very expensive.

  Tina姫は大阪の伯母からもらったアンパンマンのキャリーバッグが大好きです。アンパンマングッズはとても高くて買えなかった物です()

 

 

 

Kaito solved Rubik’s Cube with tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットでルービックキューブを解きました。

 

 

 

After bath, we read books then went to bed.

  お風呂の後、本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment