Wednesday, March 1, 2023

1st Mar. Beautiful Mountain Range キレイな雪山だぞ

Beautiful Mountain Range

3月1日 キレイな雪山だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then saw beautiful mountain range, North Japan Alps, covered with snow.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、雪に覆われたキレイな北アルプスを見ました。

 

 

 

They ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

Ichina bounced on Anpanman trampoline then

  Tina姫はアンパンマントランポリンで弾んで、

 

 

 

cleaned a washroom with the window wiper, haha.

  洗面所を窓拭きワイパーでキレイにしました()

 

 

 

I walked to Sky Park, airport, with my students.

  スカイパーク(空港)まで生徒と散歩に行きました。

 

 

 

It takes us for about 30 minutes from our school and we can see the same mountain range as I can see from my house.

  約30分かかるのと、家から見える山脈と同じものが見えます。

 

 

 

On the way back, I saw the beautiful illumination in front of Shiojiri Station but

  帰りに塩尻駅前でキレイなイルミネーションを見ましたが、

 

 

 

they finished illumination around Wingroad shopping mall because it’s March.

  3月なので、ウィングロード付近のイルミネーションは終わりました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC and Ichina was walking around rooms.

  Kaitoマンはタブレットを見ていて、Tina姫は部屋を歩き回っていました。

 

 

 

After dinner we played cup and ball,

  夕食後、けん玉をして、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment