Friday, March 3, 2023

3rd Mar. Anpanman Snack Doll Festival Edition ひな祭りアンパンマンお菓子だぞ

Anpanman Snack Doll Festival Edition

3月3日 ひな祭りアンパンマンお菓子だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito studied a little then

  Kaitoマンは少し勉強して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After a long time away, I visited a bowling alley then my students played bowling game.

  久しぶりにボウリング場に行き、生徒はボウリングをしました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was practicing cup and ball.

  家に帰った時、Kaitoマンはけん玉を練習していました。

 

 

 

Ichina was holding Anpanman snack, Doll Festival Edition. Oh, it’s Hina Doll Festival today.

  Tina姫はアンパンマンお菓子のひな祭りバージョンを持っていました。おぉ今日はひな祭りの日でした。

 

 

 

I moved to Matsumoto city center then had dinner party with my colleagues. We had a very good time.

  松本市街地へ移動し、夕食会を開きました。楽しい時間でした。

 

 

 

Since I had 30 minutes until departure of my train, I ate black Chinese noodles.

  出発まで30分あったので、松本ブラックを食べました。

No comments:

Post a Comment