Thursday, March 2, 2023

2nd Mar. Panda Low Dining Table パンダチャブ台だぞ

Panda Low Dining Table

3月2日 パンダチャブ台だぞ

 


 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina woke up then

  Tina姫は起きて、

 

 

 

lifted my handmade panda low dining table.

  パンダの手作りチャブ台を持ち上げました。

 

 

 

Kaito played cup and ball then

  Kaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

ate breakfast with Ichina and Tamami.

  Tina姫、Tamamiさんと朝食を食べました。

 

 

 

I walked to Hourinji Temple with my students.

  生徒たちと一緒に宝輪寺まで歩いていきました。

 

 

 

When I came back home Ichina and Kaito were playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 









Kaito brought his work back from nursery school.

  Kaitoマンは作品を保育園から持ち帰りました。



We had dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment