Thursday, March 16, 2023

16th Mar. Swing Practice ブランコ練習だぞ

Swing Practice

3月16日 ブランコ練習だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

moved some clothes outside.

  外へいくつか洗濯物を移動させました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

played with the beach ball and photo frame.

  ビーチボールとフォトフレームで遊びました。

 

 

 

Ichina helped Kaito preparing for nursery school.

  Tina姫はKaitoマン兄さんの保育園準備を手伝いました。

 

 

 

Kaito played at the kids’ park then practiced swing for Ichina.

  Kaitoマンはキッズパークで遊び、Tina姫のためにブランコ練習をしました。

 

 



 

I jogged with my students,

  生徒たちと一緒に走って、

 

 

 

worked as usual,

  いつも通り働き、

 

 

 

prepared a gym for graduation ceremony.

  卒業式会場を整えました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played together until bath time,

  お風呂の時間まで一緒に遊んで、

 

 

 

watched fart movies and WBC, World Baseball Classic, then went to bed.

  おなら動画とWBCを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment