Tuesday, March 7, 2023

7th Mar. New Shoes 新しい靴だぞ

New Shoes

3月7日 新しい靴だぞ


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farms then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

While Ichina was sleeping, Kaito practiced folding paper with watching youtube instruction then ate breakfast.

  Tina姫が寝ている間にKaitoマンはyoutube動画の説明を見ながら折り紙練習をして、朝食を食べました。

 

 

 

I jogged around our school with my students.

  生徒達と学校周辺を走りました。

 

 

 

Kaito bought new shoes for graduation ceremony of his nursery school and entrance ceremony for his primary school.

  Kaitoマンは卒園式と入学式用に新しい靴を買いました。

 

 

 

After that they ate lunch at a restaurant then

  その後、レストランで昼食を食べて、

 

 

 

enjoyed shopping.

  買い物を楽しみました。

 

 

 

When I came back home, Kaito showed me his new shoes then

  家に帰った時、Kaitoマンは新しい靴を見せてくれて、

 

 

 

dashed at a hall.

  廊下を走りました。

 

 

 

Following that, Kaito practiced cup and ball,

  それからKaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

Ichina played with Anpanman toys,

  Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

we watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment