Saturday, March 25, 2023

25th Mar. Rain, After a long time away 雨・久しぶりにだぞ

Rain, After a long time away

3月25日 雨・久しぶりにだぞ


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm in the rain,

  雨の中、防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

repaired this measure Kaito broke.

  Kaitoマンが壊したメジャーを修理しました。

 

 

 

Ichina and Kaito played together,

  Tina姫とKaitoマンは一緒に遊んで、

 

 

 

Kaito practiced folding paper.

  Kaitoマンは折り紙をしました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito trained his muscles in our car then

  Kaitoマンは車内で筋肉を鍛え、

 

 

 

we visited AEON mall because it was raining. We were supposed to go skiing if it was not raining.

  雨が降っていたのでイオンモールを訪れました。雨でなければスキーでした。

 

 

 

We ate lunch there. Ichina ate some for the first time.

  昼食を食べました。Tina姫は初めて少し食べました。

 

 

 

Kaito enjoyed amusement corner then

  アミューズメントを楽しんで

 

 

 

we visited the shop which sells cheap sweet after a long time away.

  久しぶりにこの駄菓子屋へ行きました。スキーシーズン中は来られませので()

 

 

 

At a stationery shop, Kaito bought pen case for his primary school.

  事務キチで小学校に向け筆箱を買いました。

 

 

 

On the way back, we visited some reuse shops.

  いくつか帰りにリサイクルショップに寄りました。

 

 

 

Finally, we bought kerosene at “Cainz Home” then went back home.

  最後にカインズで灯油を買って帰りました。

 

 

 

Ichina can play with the Anpanman toy by herself. She sets Anpanman doll on the top, it rolls down.

  Tina姫はこのアンパンマンのおもちゃで一人で遊べます。アンパンマン人形を上に置くと転がりながら落ちます。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

Kaito practiced abacus then

  Kaitoマンはそろばん練習をして、

 

 

 

put on the shoes for his primary school.

  学校の上履きを履きました。

 

 

 

Ichina played with me until bath time.

  Tina姫はお風呂の時間までTorojiro先生と遊びました。

 

 

 

Finally, watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment