Monday, March 13, 2023

13th Mar. Paraffin Wax パラフィンワックスだぞ

Paraffin Wax

3月13日 パラフィンワックスだぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then ate breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べました。

 

 

 

After that Kaito practiced cup and ball, then

  その後Kaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

jump roped.

  なわとびをしました。

 

 

 

Ichina cried a lot,

  Tina姫はたくさん泣いて、

 


 

bounced on Anpanman trampoline then

  アンパンマントランポリンで弾んで、




mopped the room for rocking chair.

  ロッキングチェア部屋をモップがけしました。

 

 

 

We made aroma wax bar at school. My colleague told me that we can buy paraffin wax, its material, from Amazon. I can use paraffin wax for ski wax so I’ll buy it soon.

  学校でアロマワックスバーを作りました。同僚の先生が原料のパラフィンワックスがアマゾンで買えると教えてくれました。パラフィンワックスはスキーワックスで使えるので、そのうち買おうと思います。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played together until bath time.

  お風呂の時間まで一緒に遊びました。

 

 

 

Ichina can carry this heavy Anpanman toy. You are powerful!

  Tina姫は重たいアンパンマンのおもちゃを運べます。力持ち!

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment