Friday, March 17, 2023

17th Mar. Swing Together 一緒に揺れるぞ

Swing Together

3月17日 一緒に揺れるぞ


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

While Ichina and Kaito were sleeping peacefully,

  Tina姫とKaitoマンがすやすや眠っている間に

 

 

 

I worked a little. It was a graduation ceremony today.

  少し仕事をしました。今日は卒業式でした。

 

 

 

Kaito practiced cup and ball,

  Kaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

ate breakfast then brushed his teeth.

  朝食を食べて、歯を磨きました。

 

 

 

Ichina and Kaito got on swings.

  Tina姫とKaitoマンはブランコに乗りました。

 

 

 

Kaito practiced hurdles then went to nursery school.

  Kaitoマンはハードル練習をして、保育園に行きました。

 

 

 

We had a graduation ceremony and 1st grade students watched it on the screen.

  卒業式でした。1年生はスクリーンで見ました。

 

 

 

After work, I visited the education center then returned new sports goods.

  仕事の後、教育センターを訪れ、ニュースポーツ用具を返しました。

 

 

 

Kaito swung again.

  Kaitoマンはまたブランコをしました。

 

 

 

We practiced cup and ball,

  けん玉練習をして、

 

 

 

played together until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、「

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment