Wednesday, March 29, 2023

29th Mar. Alps Park, Long Sled, Potato アルプス公園・長いソリ・ジャガイモだぞ

Alps Park, Long Sled, Potato

3月29日 アルプス公園・長いソリ・ジャガイモだぞ

 

 


We woke up then Ichina and Kaito walked around rooms.

  起きて、Tina姫とKaitoマンは部屋を歩き周りました。

 

 

 

We went downstairs then

  下に降りて、

 

 

 

ate luxurious breakfast with grandparents.

  じいじばあばと豪華な朝食を食べました。

 

 

 

After that we walked to a lobby then had a short break.

  その後、ロビーに移動して小休憩しました。

 

 

 

We prepared for checking out then left Bettei Ikka Hotel around 10 AM. It was very nice hotel.

  チェックアウトの準備をして、10時頃別亭一花を後にしました。素敵なホテルでした。

 

 

 

After that, we visited Alps Park then played with a lot of playground equipment.

  その後、アルプス公園に行き、たくさんの遊具で遊びました。

 

 

 

Around noon, Kaito got on the long sled, Dream Coaster, alone.

  お昼頃、Kaitoマンは長いソリ、ドリームコースターに一人で乗りました。

MOV_4248 2023.03.29 Alps Park, Dream Coaster, way down


https://youtu.be/84L70PGKiwM

 

 

 

It was Kaito’s first time to take it but he did it well.

  Kaitoマンは初めてでしたがとても良くできました。

MOV_4253 2023.03.29 Alps Park, Dream Coaster, Uphill


https://youtu.be/NUmKf1Zduf4

 

 

 

Following that we visited the zoo belongs to the park.

  それから公園の動物園に行きました。

 

 

 

Around 2 PM, we had late lunch at AEON mall.

  2時頃、イオンモールで遅い昼食でした。

 

 

 

On the way back, we bought potato seed then planted them around 6 PM.

  帰りにジャガイモの種イモを買い、6時頃植えました。

 

 

 

After dinner, we played together until bath time,

  夕食の後、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment