Saturday, March 18, 2023

18th Mar. L'ala Matsumoto, Dumbbells ラーラ松本・ダンベルだぞ

L'ala Matsumoto, Dumbbells

3月18日 ラーラ松本・ダンベルだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast while Ichina and Kaito were sleeping.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に朝食を食べました。

 

 

 

While they were eating breakfast,

  彼らが朝食を食べている間に、

 

 

 

I finished waxing skis but

  スキーにワックスをかけ終えましたが、

 

 

 

we gave up skiing today because the weather forecast said it would be raining all day long. We decided to go to indoor swimming pool “L’ala Matsumoto”

  今日はスキーを諦めました。天気予報が一日中雨だったからです。室内プールのラーラ松本に行くことに決めました。

 

 

 

We entered L’ala Matsumoto at 10 AM, just it opened, so there was no people except for us.

  10時オープンに行ったので誰もいませんでした。

 

 

 

Since Kaito’s height has become almost 120 cm, he can enjoy long water sliders. We did them more than 30 times a day.

  Kaitoマンの身長がほぼ120cmに達したので、長いウォータースライダーが楽しめます。1日30本以上滑りました。アホです()

 

 

 

We ate hot lunch, we were supposed to eat at ski field, in our car.

  車内でスキー場で食べる予定だった温かい昼食を食べました。

 

 

 

After lunch, we continues swimming until 4 PM then left there.

  昼食後、4時まで泳ぎまくってラーラを後にしました。

 

 

 

On the way back, we visited some reuse shops and bought ice creams at Direx super market.

  帰りにいくつかリユースショップにより、ダイレックスでアイスクリームを買いました。

 

 

 

At Hard Off, Kaito bought dumbbells . 

  ハードオフでKaitoマンはダンベルを買いました。

 

 

 

He seems to train his muscles to improve ski and dodgeball.

  スキーとドッヂボール上達のために筋肉を鍛えるそうです。

 

 

 

Ichina started to be interested in small insects.

  Tina姫は小さな虫に興味を持ち始めました。

 

 

 

Kaito put on the clothes for graduation ceremony of his nursery school and entrance ceremony for his primary school.

  Kaitoマンは保育園卒園式と小学校入学式用の服を着ました。

 

 

 

We played until bath time, 

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed. 

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment