Monday, March 6, 2023

6th Mar. Put her chin on her hands 頬杖をつくぞ

Put her chin on her hands

3月6日 頬杖をつくぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Although Ichina was still sleeping, Kaito practiced cup and ball then ate breakfast.

  Tina姫はまだ眠っていましたが、Kaitoマンはけん玉練習をして朝食を食べました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

I jogged outside and

  生徒と一緒に外を走って、

 

 

 

played squat ball in our classroom together with my students.  

  教室でスカットボールをしました。

 

 

 

On the way back, I visited education cennter, borrowed new sports goods then visited mobile phone shop.

  帰りに教育センターによって、ニュースポーツの道具を借りて、携帯ショップに行きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching TV.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはテレビを見ていました。

 

 

 

Ichina put her chin on her hands.

  Tina姫は頬杖をつきました。

 

 

 

Ichina tries to do the same things as the things Kaito does.

  Tina姫はKaitoマン兄さんがやることと同じことをしようとします()

 

 

 

After dinner and bath, we watched fart movies then went to bed.

  夕食、風呂の後、おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment