Thursday, March 23, 2023

23rd Mar. My duty since April 4月からの仕事だぞ

My duty since April

3月23日 4月からの仕事だぞ


 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Since Ichina was crying, I took her for a walk in our house.

  Tina姫が泣いていたので、家の中を散歩しました。

 

 

 

Finally, she was smiling.

  最後にはTina姫は笑っていました。

 

 

 

Ichina and Kaito played together,

  Tina姫とKaitoマンは一緒に遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito hit Ichina’s head with the toy hummer then went to nursery school.

  KaitoマンはTina姫の頭をおもちゃのハンマーで叩いて、保育園に行きました。

 

 

 

I will take charge of this duty at our district since next month. Maybe 3 or 4 times a month, I have to set up these trash cages in the morning.

  地区の仕事で来月から、月に3・4回、朝にゴミのかごを設置しなければなりません。

 

 

 

I mopped my classroom.

  教室をモップしました。

 

 

 

At that time, Ichina also mopped our house.

  その時、Tina姫も家のモップをしました。

 

 

 

I had lunch at our favorite Chinese Restaurant, Senrikou, with my colleagues.

  同僚の先生たちと千里香で中華を食べました。

 

 

 

I worked until 9 PM then finished all of work this school year.

9時まで働いて、今年度の仕事を全部終わらせました。

 

 

 

I managed to meet Kaito by the time he went to bed.

何とかKaitoマンが寝る前に会うことができました。

No comments:

Post a Comment