Friday, March 10, 2023

10th Mar. Push the shopping cart ショッピングカートを押すぞ

Push the shopping cart

3月10日 ショッピングカートを押すぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

dried clothes then

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played together at a living room.

  居間で一緒に遊びました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り仕事しました。

 

 

 

We played Bingo Game in the afternoon.

  午後はビンゴゲームをしました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

Lately, Kaito pushes the shopping cart for Ichina.

  最近KaitoマンはTina姫のためにショッピングカートを押してくれます。

 

 

 

Kaito helped Ichina drinking tea.

  KaitoマンはTina姫がお茶を飲むのをお手伝いしました。

 

 

 

Ichina started practiced cup and ball though she was still eating dinner.

  Tina姫はまだ夕食を食べていながら、けん玉練習を始めました。

 

 

 

After that Kaito practiced cup and ball,

  その後、Kaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

Ichina hit Tamami with the toy hammer,

  Tina姫はTamamiさんをおもちゃハンマーで叩いて、

 

 

 

played with a ball,

  ボールで遊んで、

 

 

 

read a book after bath.

  お風呂の後、本を読んで、

 

 

 

we watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment