Thursday, March 30, 2023

30th Mar. School Practice 登校練習だぞ

School Practice

3月30日 登校練習だぞ


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Ichina played with Anpanman toy and practiced abacus.

  Tina姫はアンパンマンと遊んで、そろばん練習をしました。

 

 

 

Kaito studied a little then

  Kaitoマンは少し勉強して、

 

 

 

practiced going to school with Ichina and Tamami.

  Tina姫、Tamamiさんと学校へ行く練習をしました。

 

 

 



It takes him about 30 minutes to get there on foot.

  歩いて30分位かかります。

 

 

 

At school, I made shelf and prepared for new school year.

  学校で棚を作って、新年度に向けた準備をしました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing together.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは一緒に遊んでいました。

 

 

 

After dinner, Ichina played with Anpanman toy,

  夕食後、Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment