Wednesday, March 15, 2023

15th Mar. Beachball ビーチボールだぞ

Beachball

3月15日 ビーチボールだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully in the morning.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito practiced cup and ball then

  Kaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After Kaito and I left home, Ichina played with Anpanman dolls.

  KaitoマンとTorojiro先生が家を出た後、Tina姫はアンパンマン人形で遊びました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was playing with a beachball we got when we bought Meiji Company’s chocolates as gifts for White Day.

  家に帰った時、ホワイトデーギフトとして明治チョコレートを買った時にもらったビーチボールで遊んでいました。

 

 

 

We played after dinner until bath time,

  夕食後、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

Kaito watched fart movies and Ichina read books then went to bed.

  Kaitoマンはおなら動画を見て、Tina姫は本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment