Monday, March 27, 2023

27th Mar. Rare APOLLO Chocolate レアアポロだぞ

Rare APOLLO Chocolate

3月27日 レアアポロだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

scattered fertilizer over garlic,

  ニンニクに肥料をまいて

 

 

 

dried clothes and ski goods,

  洗濯物とスキーグッズを干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Ichina watched outside from a balcony and

  Tina姫はバルコニーから外を見て、

 

 

 

Kaito relaxed on the sofa then

  Kaitoマンはソファでリラックスして、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After that, Kaito practiced abacus and Ichina read a picture book. Kaito is in his spring vacation now.

  その後、Kaitoマンはそろばん練習をして、Tina姫は絵本を読みました。Kaitoマンは春休みです。

 

 

 

I moved to my new classroom then

  新しい教室に移動し、

 

 

 

made a shelf for the room.

  部屋のために棚を作りました。

 

 

 

We ate dinner together.

  夕食を一緒に食べました。

 

 

 

After dinner, Kaito practiced bow and arrow.

  夕食後、Kaitoマンは弓矢の練習をしました。

 

 

 

I didn’t know, APOLLO chocolate has a rare shape.

  アポロにレアな形があるとは知りませんでした。

 

 

 

Ichina played with Anpanman dolls, took a bath,

  Tina姫はアンパンマンと遊んで、お風呂に入り、

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment