Wednesday, March 8, 2023

8th Mar. Hammer ハンマーだぞ

Hammer

3月8日 ハンマーだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

threw garbage away then

 ゴミを捨てて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

practiced cup and ball then

  けん玉練習をして、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I have to take charge of the chief of venue making for graduation ceremony.

  卒業式の会場係長です・・・。

 

 

 

I jogged together with my students and

  生徒達と走って、

 

 

 

prepared for new sports class.

  ニュースポーツ授業の準備をしました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was hitting Kaito’s head with this toy hammer, haha.

  家に帰った時、Tina姫がKaitoマン兄ちゃんの頭をおもちゃハンマーで叩いていました()

 

 

 

Ichina got the strongest weapon.

  Tina姫は最強の武器を手に入れました。

 

 

 

Ichina rode on Anpanman scooter,

  アンパンマンスクーターに乗って、

 

 

 

played together with me until bath time,

  お風呂の時間までTorojiro先生と遊んで、

 

 

 

watched fart movies with Kaito then went to bed.

  Kaitoマン兄さんとおなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment