Tuesday, February 28, 2023

28th Feb. Shuriken, Throwing-knife 手裏剣だぞ

Shuriken, Throwing-knife

2月28日 手裏剣だぞ

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

They woke up then ate breakfast.

  起きて朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito can write hiragana characters and

  Kaitoマンはひらがなが書けて、

 

 

 

can make shuriken, throwing-knife, with folding paper.

  折り紙で手裏剣を作ることができます。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

we practiced cup and ball,

  けん玉を練習して、

 

 

 

played with Anpanman toy,

  アンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment