Friday, December 9, 2022

9th Dec. Made from pinecone 松ぼっくりでできているぞ

Made from pinecone

12月9日 松ぼっくりでできているぞ

 


 

 

 

 








I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, farm and swimming pools then

  防犯カメラ、畑、プールを確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then played at a living room.

  Tina姫とKaitoマンは起きて居間で遊びました。

 

 

 

Kaito was writing something and Ichina was holding small Christmas trees that I made. These are made from pinecone.

  Kaitoマンは何か書いていて、Tina姫は小さな手作りクリスマスツリーを持っていました。これは松ぼっくりでできています。

 

 

 

After that they ate breakfast. Ichina walked around the table.

  その後、彼らは朝食を食べました。Tina姫はテーブルの周りを歩きました。


1670575864665 2022.12.09 Ichina is walking by herself 1

https://youtube.com/shorts/z1zYCkOi5qY


1670575870303 2022.12.09 Ichina is walking by herself 2

https://youtube.com/shorts/SQoZba6W2GM


1670575877801 2022.12.09 Ichina is walking by herself 3, more than 1 minute

https://youtu.be/qcUdoXSFor8

 

 

 

At school, I went for a walk together with my students.

  学校で生徒たちと散歩に出かけました。

 

 

 

On the way back, I saw the beautiful Christmas illumination beside Matsumoto Dental University.

  帰りに松本歯科大のそばで、きれいなクリスマスイルミネーションを見ました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

While we are eating breakfast together,

  一緒に夕食を食べている時、

 

 

 

a lot of gifts were delivered from Osaka.

  大阪から大量の荷物が届きました。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment