Wednesday, December 21, 2022

21st Dec. Heads 頭だぞ

Heads

12月21日 頭だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras swimming pools and our farm quickly then

  防犯カメラ、プール、畑を素早く確認して、

 

 

 

left home before Ichina and Kaito woke up because

  Tina姫、Kaitoマンが起きる前に家を出ました。

 

 

 

I had a school bus duty today. I saw beautiful mountain range covered with snow.

  今日はスクールバス当番だったからです。雪に覆われたきれいな山脈を見ました。

 

 

 

Tamami sent me photos of Ichina and Kaito. They woke up then

  Tamamiさんから写真が届きました。起きて、

 

 

 

they were eating breakfast.

  朝食を食べていました。

 

 

 

We decorated our Christmas tree at school.

  学校でクリスマスツリーを飾りつけました。

 

 

 

The dinosaur bit Ichina’s head.

  恐竜さんがTina姫の頭に噛みつきました。

 

 

 

Kaito always uses his favorite technique “Stone-Head heading ” when we are playing soccer.

  Kaitoマンはいつもサッカーをしている時、得意の「石頭ヘディング」を使います。

 

 

 

Ichina and Kaito look like Anpanman.

  Tina姫とKaitoマンはアンパンマンに似ています。

 

 

 

Ichina played with the Anpanman toy, we took a bath,

  Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊び、風呂に入って、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment