Friday, December 23, 2022

23rd Dec. Hand Delivery 手渡しだぞ

Hand Delivery

12月23日 手渡しだぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, our farm, kids’ park and swimming pools,

  防犯カメラ、畑、キッズパーク、プールを確認しました。

 

 

 

Kaito was writing something on a small piece of paper.

  Kaitoマンは紙きれに何か書いていました。

 

 

 

At school, we cooked baked sweet potatoes. I took charge of fire watchman and while I was watching fire, my students enjoyed sports at a gymnasium.

  学校で焼き芋会をしました。Torojiro先生は火の番で、焼けるまで生徒たちは体育館でスポーツを楽しみました。

 

 

 

It tasted very good!

  とてもおいしかったです。

 

 

 

On the way back, I visited the clinic.

  帰りに整骨院に寄りました。

 

 

 

After dinner, Ichina handed me a piece of apple.

  夕食後、Tina姫は1切れのリンゴを渡してくれました。

 

 

 

Before I ate it, she handed me another apple and she continued it 20 times, haha…

  食べる前に、他のリンゴを渡してきて、それを20回繰り返しました()

 

 

 

After that we played at a living room until bath time.

  その後、お風呂の時間まで居間で遊びました。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後のおなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment