Thursday, December 8, 2022

8th Dec. Writing 書くことだぞ

Writing

12月8日 書くことだぞ

 


 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, farm, and swimming pools.

  防犯カメラ、畑、プールを確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, came downstairs then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、下に降りてきて、

 

 

 

Kaito wrote something on paper. Oh, he is going to be a primary school student next school year.

  Kaitoマンは紙に何か書きました。おぉKaitoマンは来年度小学生になるのでした。

 

 

 

After breakfast, Kaito went to nursery school, Ichina and Tamami visited grandparents’ house.

朝食の後、Kaitoマンは保育園に行き、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman. He looks like Anpanman.

  Kaitoマンはアンパンマンを見ました。アンパンマンに似ています()

 

 

 

Ichina is really interested in the Christmas tree that Tamami set up lately.

  Tina姫はTamamiさんが最近設置したクリスマスツリーに興味津々です。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment